Praktické rady a běžná údržba v uživatelském rozhraní:
- SERVISNÍ PŘÍSTUPY:
- Zachovávejte servisní přístup k vnitřní jednotce, zepředu a z levé strany a na plechové opláštění vnitřní jednotky nic nelepte, např. věšáčky.
- Zachovávejte servisní přístup k venkovní jednotce ze všech stran, na jednotku nic nepokládejte, např. květináče, ochraňujte izolace a propojení před domácími mazlíčky.
- SÍTKO – udržujte zcela průchodné, čistit vlažnou jarovou vodou doporučujeme min. před topnou sezónou.
- DOTOP – INTEGROVANÝ ZÁLOŽNÍ ZDROJ – nedoporučujeme jej vypínat v servisním menu.
- Zastavíte tak potřebnou desinfekci topné vody
- „Taháte kompresor za ocas“ v nižších teplotách
- Přepínání ZIMA / LÉTO – nechte prosím v režimu AUTO, dokud se teploty trvale neustálí, zejména v době jarních měsíců, můžete zcela rozhodit teplotní komfort v domě. (např. přes den vyšší teploty umožní chlazení, podlahové topení vychladí beton/anhydrid a v noci přijde požadavek na topení a přes veškerou snahu čerpadlo vychlazený beton neroztopí)
- Neupravujte nastavené hodnoty zpoždění a vliv prostoru Vaším servisním technikem.
- PŘIDÁVÁNÍ VÝKONU – pokud se venku prudce ochladí, přidávejte na výkonu plynule a po menších jednotkách, nepřiměřený požadovaný nárůst výkonu může přivodit čerpadlu komplikace díky konfliktnímu předávání teplot.
- VÝPARNÍK – věnujte mu pravidelnou péči, neviditelnou kontaminací může být i pyl.
- ZÁRUČNÍ LIST A PROTOKOL O SPUŠTĚNÍ – důležité formality mějte vždy po ruce, ideálně kopie položené na vnitřní jednotce.